Skriv och tryck på Enter.

FIKA GÖR LIVET LITE SÖTARE

FAQ

Frågor och Svar

1. Vilka tjänster erbjuder ni?
Vi levererar frukost och fika till företag i Stockholm. På förfrågan erbjuder vi även lättare luncher och tilltugg för större sammankomster eller event. Dessutom har vi en kallkökmeny som kan fås vid behov.


2. Har ni en webshop?
Ja, vi har en online popupshop som erbjuder två leveransmöjligheter:

  • Sverige: Här kan du köpa erbjudanden som skickas med PostNord spårbar frakt till hela Sverige.
  • Söderort/Huddinge: Vi erbjuder bröd- och fikapåsar en lördag i månaden med hemleverans på lördagsmorgonen eller upphämtning hos oss.

3. Hur fungerar leveranserna för företag?
För företagsleveranser behöver vi beställningar senast 3 dagar innan önskad leveransdag.


4. Hur betalar jag?

  • Företagsbeställningar: Betalning sker via faktura.
  • Popupshoppen: Betalning sker via Swish. När du gjort din beställning i shoppen får du en orderbekräftelse med betalningsuppgifter och en Swish QR-kod. Vi behandlar din order först efter att betalningen är genomförd.

5. Vad händer om jag inte kan få hemleverans?
Om ditt postnummer inte kvalificerar för hemleverans kan du alltid välja att hämta din beställning direkt hos oss.


6. Hur hanterar ni problem med beställningar?
Eftersom vi arbetar med färska livsmedel kan vi tyvärr inte ta emot returer. Om något saknas eller är felaktigt i din beställning, kontakta oss direkt så löser vi det på bästa sätt.


7. Hur kan jag hålla mig uppdaterad om era erbjudanden?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev via vår hemsida för att få popup-erbjudanden och nyheter direkt till din inkorg.


8. Var finns ni?
Vi finns i Stockholm och erbjuder särskilda leveranser och erbjudanden för Söderort och Huddinge, samt ibland till hela Sverige.


9. Hur kontaktar jag er?
Du kan kontakta oss via kontaktformuläret här på vår hemsida.


Vi ser fram emot att få förgylla din fika och frukost med våra produkter! 😊